eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPłatność kartą płatniczną › Re: Płatność kartą płatniczną
  • Date: Thu, 13 Dec 2007 14:27:03 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (X11/20071114)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność kartą płatniczną
    References: <fjo6if$dmo$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <b...@n...lechistan.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    In-Reply-To: <s...@g...mierzwiak.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <0...@n...lechistan.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.169.107.101
    X-Trace: news.home.net.pl 1197553974 213.169.107.101 (13 Dec 2007 14:52:54 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 28
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!nf1.
    ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:504032
    [ ukryj nagłówki ]

    januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisał(a):
    >
    >> Może tak: naklejkę z logo karty przy wejściu należy uznać za część
    >> oferty sklepu. Skoro nie ma informacji o limicie - znaczy się oferta
    >> jest bez limitów.
    >
    > Uzasadnij w jaki sposób fakt nalepienia nalepki na szybkę oznacza brak
    > limitu? Bo dla mnie wygląda to tak, że sklep nalepił nalepkę, która
    > *informuje* klienta, że w tym sklepie *istnieje możliwość* skorzystania
    > z płatności kartą platniczą,

    Owszem. I nie informuje o żadnych "limitach". Ergo - składa ofertę bez
    żadnych limitów.

    > której *regulamin uzytkowania* klient
    > powinień znać bo bank by mu jej nie wydał, gdyby klient takiego
    > regulaminu nie podpisał. Z takiego regulaminu wynika, że klient nie
    > jest właścicielem karty a bank nie ponosi odpowiedzialności za to,
    > że w punkcie handlowo-usługowym z dowolnych przyczyn odmówią akceptacji
    > tej karty.

    Owszem. Bank nie ponosi odpowiedzialności. Ale ja mam pretensję do
    sklepu, który kantuje z ofertą.


    > j.
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1