  • Data: 2003-07-23 19:10:48
    Temat: Re: Placenie za czynsz- problem
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek "Kuba" Dressler" <d...@g...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:bfmjpf$iiq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik Jacek "Kuba" Dressler <d...@g...WYTNIJ.pl> w wiadomości
    do
    > grup dyskusyjnych napisał:bfmi4e$b21$...@n...news.tpi.pl...
    > : Witam!
    > : Tutaj mam pytanie: czy ich postepowanie jest legalne, czy tez nie za
    > bardzo.
    > : Jesli nie za bardzo, to na podstawie jakich paragrafow mozna ich
    "sklonic"
    > : do placenia.
    > Popierdzielilo mi sie. Nie chodzi o czynsz, tylko o centralne ogrzewanie.
    > Moje zapytanie jest takie samo.
> [...]

    Koszty centralnego ogrzewania składają się zwykle z dwóch części.
    Części stałej, która zwykle płacona jest od metra i części zmiennej, która
    płacona jest z podzielników ciepła.
    Tylko mi nie mów, że nie macie podzielników.
    Raz do roku robi się rozliczenie i po prostu będą mieli wielką niedopłatę i
    już.