  • Data: 2005-11-10 20:25:55
    Temat: Re: Pistolet gazowy
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ron777 napisał(a):
    > Noszę się z zamiarem kupna pistoletu gazowego (zezwolenie niepotrzebne) do
    > obrony własnej. W związku z tym mam pytanie.

    Na pistolet gazowy jest potrzebne zezwolenie wbrew temu co piszesz, a to
    co pokazałeś to zwykły miotacz gazu zamknięty w obudowie pistoletu. Gazu
    CS - pieprzowego, drażniącego. Zasięg w rzeczywistości to około 3
    metrów, gdy strzelasz pod wiatr to sam siebie obezwładnisz :) Ze
    skutecznością różnie - na jednego zadziała, innego tylko lekko oczy
    zapieką, a jak będzie mocno pijany to tylko bardziej go zdenerwujesz.

    Bardziej poręczne a efekt taki sam - kup miotacz ręczny, w
    "dezodorancie", w dowolnym sklepie z militariami. Koszt 10-20 zł,
    skuteczność ta sama. Ewentualnie kup żel. A ten "pistolet" sobie odpuść.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl