  • Data: 2005-11-12 03:53:34
    Temat: Re: Pistolet gazowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    wacek wrote:
    > miejmy nadzieję że po obecnych wyborach coś w "prawie" zmieni się na lepsze,
    > widzę że przedmówca jak i ty jesteście "zieloni" więc parę słów wyjaśnienia:

    Jaaaaaasne.

    > prawo w polsce stoi po stronie przestępcy, broni jego interesów, jeśli
    > będziesz uczciwy zawsze będziesz na bakier z prawem i zawsze będziesz
    > ponosił konsekwencje, jeśli chcesz żebyś w razie obrony, czy innego dobrego
    > uczynku nie został wsadzony do więzienia to musisz stać się przestępcą
    > (wtedy prawo stanie po twojej stronie), w praktyce wygląda to tak:

    No popatrz. Coś takiego. Znaczy się muszę być strasznym bandytą, bo raz
    jeden buc próbował mnie napaść, udało mi się obronić i... jakoś siedzieć
    nie poszedłem. Dziwne. Może należę do 'grupy trzymającej władzę', tylko
    nic o tym nie wiem?

    [ciach reszta bredni]

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)