  • Data: 2004-08-09 14:40:26
    Temat: Re: Pismo
    Od: Bobek <j...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik ukrywający sie jako r...@g...pl we
    wiadomości news:cf0tq6$93o$8@inews.gazeta.pl naskrobał:

    > Skoro nie płacili i umowa przestała obowiązywać, to moim zdaniem nie
    > miałeś obowiązku dalej utrzymywać przekierowania na ich serwer. Co do
    > praw autorskich do strony, to spotkałem się faktycznie z takim
    > poglądem. Sprawa wcale nie jest prosta, bo w znanej mi akurat sprawie
    > po wyczerpaniu drogi procesowej i ostatecznym umorzeniu sprawy
    > właśnie na podstawie tego, że strona internetowa nie podlega prawom
    > autorskim pokrzywdzony odwołał się do Rzecznika Praw Obywatelskich. A
    > ten uznał, że strona internetowa jest dziełem. Aktualnie ma się
> [...]

    Pomijając sprawy autorskie, czy jestem zmuszony, żeby domena była
    przekierowana na ich serwer ?
    Domena (darmowa) jest zarejestrowana na mnie, w umowie na stworzenie
    strony nie ma wzmianki o jakimkolwiek adresie WWW.

    --
    [Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094][klub.chip.pl/rasrob]
    Jesli wodka w pracy szkodzi, porzuc prace, o co chodzi.