    From: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pirat drogowy :)
    Date: Tue, 13 Sep 2011 10:02:28 +0200
    <j4n1au$hbt$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>

    "januszek":
    > W pierwszym mailu tego nie napisałeś. Pisałeś o "aucie na żonę" co mogło
    > oznaczać, że w rzeczywistosci to Twoja firma a żona jest tylko tzw
    > słupem. Dlatego teraz staram ustalić konkrety.

    Napisałem, że jest na żonę (firmowe). Jak zatem firma może być na mnie a
    auto na żonę?

    > Napisałeś także (i zauważ, że ja się do tego tylko odnoszę):
    >
    > "64/50 (żebractwo moim zdaniem, ale w świetle prawa jednak)"
    >
    > Co ja zrozumiałem tak, że Ty uważasz, że działania straży polegające na
    > takim ustawieniu parametrów fotoradaru, które zmaksymalizują osiągany
    > przez nich efekt finansowy - jako żebractwo w świetle prawa - czy To
    > miałeś na myśli?

    Wiesz, słup na prościutkiej drodze, stojący za poniemieckim murowanym
    transformatorem, przejrzysta pogoda, pusta prosta droga i moje 64/h Myślę,
    że można w takich warunkach ustawić maszynę na 70. A słówka "żebractwo"
    użyłem, ponieważ, z tego co się dowiedziałem, ta dwuosobowa straż gminna
    zasłynęła z ustawiania maszyny w koszach na śmieci itp. Ergo: tak, to miałem
    na myśli: uważam takie działania za żenujące, tym bardziej, że jestem
    bliższy dolnej granicy wykroczenia, nie mam punktów karnych, uważam, że
    jestem dobrym kierowcą. Uważam, że mandat w wysokości górnej granicy
    taryfikatora jest niesprawiedliwy i naprawdę bardzo się zdenerwowałem z
    takiego do mnie podejścia. Bo płacę podatki, jestem uczciwy jak mało kto w
    tym kraju, mam trójkę dzieci, na których książki do szkoły próbuję uciułać
    pieniądze, a tu taki wsiuk za przeproszeniem nawet nie zadał sobie trudu
    żadnego, by się dowiedzieć, tylko bach górną granicę. Napisałem więc tutaj,
    szukając pomocy, bo patrzę ostatnio na każdą złotówkę parę razy, zanim ją
    wydam. I co się dzieje? Okazuje się, że jestem bezczelnym człowiekiem,
    wożącym "na czarno" swoją żonę, ew. jeżdżącym prywatnie służbowym autem i
    jakieśtam inne płyciutkie zaczepki, świadczące o głupocie pytających i ich
    niemocy, bo nijak nie daję się sprowokować, a mam wrażenie, że niektórym o
    to chodzi. Wydaje Ci się, że na to czekałem? Ta grupa zeszła na psy. Szkoda.