  • Data: 2011-09-13 08:45:17
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "januszek":
    > Pisałeś emocjonalnie o żebractwie straży a ja w ten sam sposób napisałem
    > o używaniu aut służbowych do celów nie koniecznie służbowych. Wydawało
    > mi się to ciekawsze niż w sumie banalny problem obniżenia niskiego w
    > sumie mandatu ;)

    No tak: 'emocjonalnie' to pojęcie względne i ciężko z tym dyskutować :)
    A mandat jest z górnej granicy, to jaki on niski? :) Za komuny dostałem 2000
    zł mandatu za brak chlapaczy z tyłu. To była kupa kasy, a ja, będąc
    gówniarzem, przyjąłem postawę tu tak bardzo przez niektórych zachwalaną i
    mandat przyjąłem bez kwękania, za co dostałem burę od taty, bo "trzeba było
    targować, a najlepiej mandatu nie przyjmować, bo menda niech frajera szuka
    gdzie indziej, a nie młodego przestraszonego chłopaka". Ten mandat oceniam w
    tych samych kategoriach...