eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie... › Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
  • Data: 2007-01-16 11:03:29
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-01-2007 o 11:35:23 Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeżeli robisz kopię dysku 120G to kopiujesz 120G danych - choć by to były
    > puste sektory z końca dysku. I tylko te 120G danych może być analizowane.

    I to jest wlasnie ten blad. Nie powinno sie nadpisywac zerami tylko
    losowym ciagiem znakow kilka razy przeleciec i dopiero pozniej wyzerowac.
    Jak 'wyzerujesz' to bedziesz mial ciut lepiej od wspomnianej Jakubowskiej.
    Jesli mnie pamiec nie myli to odzyskali skasowane przez nia pliki (z dysku
    zniknela tylko informacja o tym gdzie sa przechowywane a nie ich fizyczna
    zawartosc w postaci namagnesowania dysku). Po zapisaniu dysku zerami tez
    zostanie jakies szczatkowe namagnesowanie, z ktorego mozesz odczytac to co
    cie interesuje.

    Testowalem juz wiele razy wszelakimi programami typu unerase czy
    antyformat i wynik prawie zawsze pozytywny :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.