    From: "Falcor" <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pilne "Malzenstwo"!
    Date: Thu, 13 Jun 2002 19:37:44 +0200

    Witaj HaNkO:)

    Jak milo poznac Zone takiego rozmowcy jakim jest Twoj Maz:)

    Wiesz co...Ty napewno jestes pewna, ze zestarzejesz sie z obecnym Mezem?
    Szczerze wam tego zycze a pytam poniewaz Bardzo mi sie spodobalo Twoje
    podejscie do sprawy cytat: "...to JA zaproponowalam mu
    spisanie intercyzy..."!!! Takiej osoby szukam:))) To oczywiscie metaforyczne
    stwierdzeniei i mam na mysli osobe o takim podejsciu jak Twoje. Powiem Ci
    szczerze, ze gdyby moja obecna lub przyszla (bo kto wie jak sie zycie
    potoczy) powiedziala mi tak jak Ty, to gotow bym byl odstapic od intercyzy!
    Moja obecna kobieta powiedziala mi DOKLADNIE to co Ty w innym cytacie:
    "...po co wiec sie w ogóle pobierac jesli "zamierzasz" sie
    rozwodzic?...". Problem z Tym, ze po takim stwierdzeniu, nie mozna
    jednoznacznie ocenic DOBRYCH intencji drugiej strony. Dlatego Twoje
    podejscie jest moim skromnym zdaniem WZORCOWE! Dzieci o ktorych wspomnialas
    to juz zupelnie inna historia! One niech biora wszytko to, czego do grobu ja
    nie zabiore! Ale poki co, trzeba miec Zone zeby myslec o dzieciach:) A o
    dobra Zone wcale nie jest tak latwo.

    Serdeczne pozdrowienia dla was oboje!

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aeak2h$4ji$1@news.tpi.pl...