    From: "Nellis Eketorp" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pilna sprawa (dlugie)
    Date: Sun, 25 Aug 2002 13:42:45 +0200

    > Z opisu wynika, ze bedzie tak, jak przypuszcza prokurator. Ja tu nie widze
    > zadnej winy dziadka. A z gadaniem ludzi nic sie nie zrobi jesli nie chce
    sie
    > toczyc sadowych pyskowek. Na to nie widze specjalnej rady, moze wlasnie
    > oficjalne stwierdzenie braku winy zamknie ludziom geby? Na zapas bym sie
    > nie martwil.

    Dziekuje, Woy! Tylko troche jest to zenujace, gdy wychodze na ulice, a za
    mna slychac stek wyzwisk i przeklenstw! Ludzie zaczepiaja na ulicy i nawet
    dochodzi do przepychanek. Nie mamy juz sil tlumaczyc wszystkim, ze to nie u
    nas sie stalo, ze to nie my jestesmy odpowiedzialni za smierc tego biednego
    chlopaka (notabene: mojego kolegi :-() i ze to nie nasz mur na niego runal i
    nie nasze rury wymieniali. Do dzis nie mozemy wyjsc z szoku po tym wypadku,
    a jeszcze ludzie tak nas traktuja. Malo tego: moj ojciec i sasiad ruszyli na
    pomoc odkopywac pogrzebanego. Wolali na pomoc gapiow (mur wazyl ok. 5 ton i
    sami sobie by nie poradzili) i... nikt sie z gapiow nie ruszyl! Wszyscy
    stali z zalozonymi rekami i komentowali, a nikt nie poczul sie do tego by
    pomoc! A to takze byli najblizsi sasiedzi! To jest nasza polska zyczliwosc i
    sasiedzka pomoc!!! Az brzydze sie mieszkac kolo takich ludzi! I widzisz:
    udzial nasz ograniczal sie do kupna sasiadom rur kanalizacyjnych (z dobrego
    serca, bo ich na nie nie stac) i ruszenia na pomoc poszkodowanemu! A taka
    nas za to "zyczliwosc" i "wdziecznosc" spotyka. Mam mocne postanowienie
    naglosnic sprawe w jakiejs gazecie. Niech ludzie wiedza jacy sa. Atrakcje z
    cudzego nieszczescia kazdy robic potrafi!

    Dziekuje Ci jeszcze raz! Pozdrawiam serdecznie!

    --
    Nellis Eketorp
    Druidka z Aldris

    "...I need someone to show me the things
    in life that I can't find
    I can't see the things that make true
    happiness, I must be blind..."

    Black Sabbath - "PARANOID"