    From: "woy" <w...@g...NOSPAM.rubikon.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pilna sprawa (dlugie)
    Date: Sun, 25 Aug 2002 12:28:42 +0200

    Użytkownik "Nellis Eketorp" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ak8155$cq8$1@news2.tpi.pl...
    > Mam pilna sprawe:
    >
    > Prokurator stwierdzil ze najprawdopodobniej zostanie to zakwalifikowane
    jako nieszczesliwy > wypadek. A jeśli nie? Czy istnieja podstawy prawne by
    pociagnac mojego dziadka do
    > odpowiedzialnosci za ten wypadek? Zawinila w tym także i konstrukcja
    schodow
    > (w srodku był tylko piach i popiol) - wiec budowniczy tych schodow chyba
    > jest odpowiedzialny - w tym problem ze on już nie zyje. Zaznaczam ze
    remont
    > kanalizacji był zgloszony. Teraz moja rodzina boi się wyjsc z domu, bo za
    > kazdym razem ktos wytyka nas palcami i wyzywa od najgorszych. To się robi
    > zenujace! Co z tym zrobic?

    Z opisu wynika, ze bedzie tak, jak przypuszcza prokurator. Ja tu nie widze
    zadnej winy dziadka. A z gadaniem ludzi nic sie nie zrobi jesli nie chce sie
    toczyc sadowych pyskowek. Na to nie widze specjalnej rady, moze wlasnie
    oficjalne stwierdzenie braku winy zamknie ludziom geby? Na zapas bym sie
    nie martwil.

    pzdr
    woy