  • Data: 2011-01-03 14:20:17
    Temat: Re: Pijany pracodawca
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-12-2010 14:18, Hades pisze:

    > Malo latek mamy ze nie wiemy?

    Za dużo mamy latek i się jeszcze z PRLu nie wybudziliśmy?
    Nie rozumiemy, kim jest przedsiębiorca u siebie w przedsiębiorstwie?

    > Zgodnie z przepisami nie wolno

    A konkretnie jakimi przepisami?

    ps. Mam poprawny delimiter, czemu go psujesz? Moje poprawne kodowanie
    też skopałeś. Rzeźnik normalnie...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813