  • Data: 2011-01-03 14:15:16
    Temat: Re: Pijany pracodawca
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-01-2011 07:29, scream pisze:

    > No to pięknie, zważywszy na to, że większość firm jest porejestrowanych w
    > prywatnych mieszkaniach ich właścicieli. Nie mogą się uchlać nawet we
    > własnym domu! :DDD

    Mam znajomego który ma mieszkanie nad warsztatem. Jak tylko wychodzi z
    domu, to jest na terenie zakładu (z prawej stolarnia, z lewej montownia,
    przed nim plac manewrowy). Powiem mu że parę razy w miesiącu popełnia
    przestępstwo, chłop lubi humor absurdalny, pośmiejemy się razem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813