  • Data: 2011-01-06 08:09:54
    Temat: Re: Pijany pracodawca
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-01-2011 08:44, januszek pisze:
    > Maddy napisa?(a):

    > A jeśli jest to pijany właściciel taksówki? ;)

    Bareja wiecznie żywy w narodzie:

    - A jakby to była wasza matka?
    - Matka siedzi z tyłu...

    A pijany właściciel taksówki może sobie wsiąść do swojej taksówki
    ("pojawić się na terenie zakładu pracy"). Dopóki nie uruchomi silnika,
    dopóty żadnego prawa nie łamie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813