  • Data: 2010-12-31 17:10:23
    Temat: Re: Pijany pracodawca
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4d1dd8b1$0$2490$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
    > I nie jest istotne kto jaka pelni funkcje, jakie ma stanowisko i czy jest
    > to w firmie panstwowej czy prywatnej.

    A znasz jakąś podstawę prawną takiego stanowiska? Bo jedyny zakaz, jaki mi
    przychodzi do głowy jest zawarty w USTAWIE z dnia 26 października 1982 r. o
    wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Z tym, że tam
    mowa o niedopuszczeniu do pracy, zakazie wnoszenia, spożywania lub
    sprzedaży. O przebywaniu nie ma nic, więc ewentualnie