eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpionyRe: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
  • Data: 2013-10-05 21:39:13
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-05 19:39, Andrzej Lawa pisze:

    > Wkurzają mnie tacy zdrajcy jak ty...

    Zdrajców znajdziesz w przed lustrem i przy okrągłym stole.

    > Ciągle tylko na kraj plują

    Na kraj? Ty wiesz na co ja pluję?
    Co to jest dla ciebie kraj?

    Czy niepolacy rządzący tym krajem na jego niekorzyść i doprowadzający go
    na skraj bankructwa, to dla ciebie kraj?
    Czy brak odpowiedzialności urzędniczej, to tez kraj?
    Czy rząd który nie potrafi wydymać Rosji, Niemiec, Francji, (czyt. robić
    interesów na korzyść polski i polaków) jedyne co potrafi to wydymać swój
    naród, to też jest kraj?
    Czy sędziowie którzy orzekali w procesach politycznych, a którzy w
    dalszym ciągu orzekają, to tez dla ciebie kraj?
    Czy to że czołowi komuniści stali się nagle socjaldemokratami, to tez kraj?
    Czy to że w tym systemie można bezkarnie zastrzelić generała policji i
    unika się ustalenia mocodawców, to też kraj?
    Czy to że resorty które powinny stać na straży prawa, jawnie je łamią
    bez ponoszenia konsekwencji, to jest dla ciebie kraj?
    itp.itd... długo by wymieniać.

    Odpowiedz, to ci rozjaśnię na co ja pluję.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm