eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
  • Data: 2013-10-05 23:27:43
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Oct 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Wkurzają mnie tacy zdrajcy jak ty...

    Gdzie widzisz "zdradę" w stwierdzeniu oczywistego faktu?
    Krzysztof dokładnie wymienił co ma na myśli i IMO nie ma
    podstaw do nadinterpretacji.
    Teleportuj się dwadzieścia wieków wstecz i powiedz prawnikowi,
    że kopaliny pod ziemią nie stanowią własności właściciela
    ziemi, daj znać proszę o wyniku :|

    > Jak ci się nie podoba - granice otwarte.

    Takie podejście ma jedną wadę, zasadniczą.
    Te granice już trzy razy zeszły się do zera... to chyba
    nie jest najlepszy pomysł, eksportować tych którym "się
    nie podoba" (tylko dlatego).
    A nuż mają TROCHĘ racji.

    pzdr, Gotfryd