eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
  • Data: 2013-10-05 23:16:42
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Oct 2013, Krzysztof 45 wrote:

    > cyt.
    > "Zawsze ktoś z nas wprowadzał gości, wtedy pies nie reagował. Pies po
    > prostu zaatakował, robił swoje - mówi załamana Halina Gorzawska."

    Pytaniem jest, czy "słusznie prawne" jest użycia psa w roli
    niebezpiecznego narzędzia podczas czynności urzędowych.
    Bo tego komornika chyba się spodziewała?

    > Z drugiej strony, po co jej w Polsce taki pies, gdy mu nie wolno
    > pilnować prywatnego terenu?

    Było gości wprowadzić :]
    Nie pisz mi, że emocje itede, bo co racja to racja, ale fakt
    że TIRman jest akurat wkurzony na motocyklistę nie powoduje, że ma
    prawo go rozjechać.
    Jedna strona, to narzekanie *m.in.* na nieskuteczność prawa.
    A druga to właśnie pytanie, jak ją egzekwować, jeśli pozwoli się
    na skuteczną "obronę psem".

    pzdr, Gotfryd