  • Data: 2009-05-18 07:12:24
    Temat: Re: Pierwsza pomoc, odpowiedzialność
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Maj, 08:34, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > No właśnie tu krążą różne legendy, że jak pacjent umrze albo będzie trwale
    > sparaliżowany albo coś w ten deseń, to ja odpowiem. Tak _podobno_ mówią na
    > kursach. Nam nie mówili.

    To nie słuchaj legend tylko porozmawiaj z kimś wiarygodnym :]

    NIE WIEM jak to jest w przypadku kogoś, kto jest lekarzem,
    ratownikiem czy ma jakieś inne "papiery" związane z ratownictwem,
    dlatego nie wypowiadam się.
    Ale jeżeli chodzi o zwykłego obywatela nawet po przeszkoleniu,
    nikt nie ma prawa nic mu zarzucić po tym jak próbował
    ratować życie. Tak jak pisze Jaro poniżej, jeżeli gostek
    ze złamanym kręgosłupem leży i nie oddycha, to olewając
    go skazujesz go automatycznie na śmierć.
    Jeżeli pomożesz mu i uratujesz go, to na pewno nie
    narazisz go na nic gorszego od tego, co go czekało.

    Pzdr.
    L.