  • Data: 2012-02-09 13:00:12
    Temat: Re: Pieniactwo...
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 09:58:02 +0100, Kris napisał(a):

    > Mam expres w domu(nietrafiony prezent;) i expres w pracy. Na wielu wyjazdach
    > miałem okazję pić różne kawy z ekspresu, ostatnio u znajomych nawet jakieś
    > kawy z kapsułek.

    Kapsułkowce bywają dobre - ale to trzeba wziąć paletę próbek z różnymi
    kawami i poszukać pasującej.

    > I uwierz mi dla mnie to wszystko to obrzydlistwo. Pijam normalną kawę tzw.
    > sypaną i zaparzoną woda z czajnika.

    Co mam nie wierzyć - nie ma jednego przepisu na "idealną" kawę. Znajomi
    "kubkowcy" bardzo sobie chwalą areopress - (jeszcze nie próbowałem ale mam
    na liście zakupów - szczególnie z racji na mobilność).

    > A truskawki cukrem;)

    Z punktu widzenia konsumenta to całkiem słuszny kierunek ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry