    From: "grzess" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Date: Fri, 14 Oct 2005 01:35:52 +0200

    > Gadasz głupoty.
    > Szpital uratował życie wielu dzieciakom i wiele wcześniaków jest
    > przewozonych właśnie tam w celu ratowania ich życia.
    > Mają bardzo dobry sprzęt, dobrą kadrę lekarską i sukcesy w ratowaniu życia
    > i leczeniu.

    zastanawiam sie skad w tobie tyle arogancji i chamstwa
    kazdy szpital ratuje zycie, nie kazdy jednak ma tak fatalna opinie
    wrzuc temat na regionalne.gorny-slask a moze w koncu uwierzysz co ludzie
    mysla o tym przeinwestowanym molochu

    > pokaz paluszkiem, kto broni pielęgniarek, bo albo mam go w KFie albo muszę
    > udać się do okulisty i to piorunem. najlepiej z MessageID.

    albo masz problemy z obsluga czytnika, albo ze wzrokiem lub tez zrozumieniem
    tekstu pisanego
    "Z tego, co widać na zdjęciu (zdjęcia na ekranie), oraz z reszty tekstu
    wynika, że pielęgniarki dziecko wyjęły z inkubatora do rutynowego
    ważenia, a przy okazji sobie z nim zdjęcie zrobiły.
    Nie widzę w tym niczego nagannego."...tej wypowiedzi nie zrozumialas?

    > a mi nad toba płakać ;-(

    nad toba to nawet placz nie pomoze, pasujesz jak ulal do tego co sama
    piszesz
    "Dziewczyno fascynujesz mnie, od kilku dobrych lat niezmiennie bawisz mnie
    swoją głupota. Kiedyś myslałam, że ci sie polepszy, ale zdaje się nie
    rokujesz nadziei."
    tak to juz kilka lat...

    grzess