  • Data: 2005-10-12 23:51:27
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dijui1$gjd$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w
    > wiadomości news:10qejmf0erx8g$.dlg@olgierd.gov.pl...

    > Jezus! Maria! - że tak biblijnie zakrzyczę. Weź człowieku przeczytaj
    > art. 26 kk ze zrozumieniem i nie grzesz więcej. Jak zamierzasz mnie
    > przekonać, że ujawnienie tych zdjęć po trzech tygodniach od wywołania
    > filmu (no to pewnie jeszcze więcej od zdarzenia) mogło w najmniejszym
    > stopniu zapobiec wyciągnięciu tego dziecka z inkubatora w celu ich
    > zrobienia?

    Pielęgniarki rzekły, że zrobiły fotki w sierpniu a dały je do wywołania we
    wprześniu, potem fotograf poczekał 3 tygodnie. Jak ktoś wmówi mi, że szło mu
    o zagrożenie życia tych dzieci, to chyba umrę ze smiechu.
    Oczywiście dobrze, że zostały wyciągnięte w stosunku do pielęgniatek
    konsekwencje, ale mogło obejśc się to bez udziału mediów.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Z jakiej mąki są już zrobieni młodzieńcy na całym świecie,
    że choćby pokochali piękność pochodzącą prosto z nieba,