  • Data: 2005-10-12 23:48:49
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dijnbt$a$1@inews.gazeta.pl,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał/a:

    > noworodka jak juz.

    Wczesniaka jak już. To były wcześniaki. Poza tym wczesniakom bardziej
    zagraża uszkodzenie wzroku niż "zwykłym" noworodkom.

    Tylko nie wiadomo, czy na pewno był flesz, może zdjęcia robione były na sali
    tak oświetlonej jak do operacji i flesz nie był potrzebny?

    Nie, nie bronię tych pielęgniarek.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Jeśli nie masz wrogów, jesteś bez charakteru
    /Paul Newman/