  • Data: 2005-10-12 23:53:21
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dijb8v$1st$1@atlantis.news.tpi.pl,
    yark <a...@o...pl> napisał/a:

    > pewnie zostaną zwolnione z
    >
    > a na jakiej podstawie zakaz wykonywania zawodu - BEZ WYROKU?

    Na podstawie wyroku sądu w izbie pielęgniarskiej - to ona wydaje prawa
    wykonywania zawodu.

    zostawiaj wrotki, bo nie wiadomo komu odpowiadasz.

    > no teraz to zartujesz. pielegniarki, ktore =prawdopodobnie popelnily
    > przestepstwo= maja podstawy skarzyc fotografa?:-((( I Ty to mowisz
    > jako policjant? nawet z kc wynika, ze nie ma podstaw. ech......

    > juz zaczynasz pie...p...rzyc glupoty. dobrze, ze naglosnil!!!!!!

    wystarczyłoby, gdyby zgłosił sprawe policji albo prokuraturze.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Niewielka to pociecha, że idziemy coraz wyżej,
    skoro wciąż pozostajemy na drabinie