  • Data: 2006-01-28 11:13:02
    Temat: Re: Petarda w szkole
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.01.2006 Roman <r...@g...pl> napisa?/a:

    > W art. 12. ust. 2. Karty nauczyciela.

    Jak dla mnie slaby argument. Uwazasz, ze wychowywanie przez prace
    jest metoda wychowania uznana przez wspolczesne nauki pedagogiczne? Wielce
    watpliwe. Moze 30 lat temu, zgoda. Dzis juz nie.

    Tak z drugiej strony znalazlem w Karci Nauczyciela fragment mowiacy o
    obowiazku wychowawczym nauczyciela i czym ma sie on przejawiac.

    Art. 6. - > Jak bys sie staral, nie udowodnisz, ze "wychowywanie m?odzie?y
    w umi?owaniu Ojczyzny, w poszanowaniu Konstytucji Rzeczypospolitej
    Polskiej, w atmosferze wolno?ci sumienia i szacunku dla ka?dego
    cz?owieka" realizuje sie przez prace. Nie wazne, jak uszlachetniajaca by
    ona byla. ;)

    --
    Tomasz Trystula