  • Data: 2005-08-28 21:44:47
    Temat: Re: Pełnomocnik w sądzie - obowiązek?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Był 28 sierpień 2005 23:37, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako Johnson powiedziała:

    > Bzdura. Art. 102 kpc jest statystycznie wyjątkiem i to również w
    > sprawach z prawa pracy.

    A to ciekawe. Mam na głowie ok. 1200 spraw przed "czwórkami" (w toku i
    zakończonych), ca. 7% z nich są wygrane; przypominam sobie _raz_ wyrok,
    w której sąd zasądził od przegrywającego powoda na rzecz pracodawcy
    koszty. Poza tym dla sądów nie istnieje ani art. 109 zd. 2 ani art. 98
    par. 2 zd. 1 kpc. Orzeczenia w tym zakresie _w żaden sposób_ nie są
    podparte art. 102 kpc.

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||