  • Data: 2022-06-20 17:41:04
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-06-2022 o 17:24, Kviat napisał:

    > Nie.
    > Walczę z szurstwem.

    czyli wymyślasz szurskie teorie, z którymi walczysz?

    > Nie, że wszystko.
    > Napisałeś:
    > "te szczepionki to nie są szczepionki tradycyjne"

    tak, w odniesieniu do tradycyjnej metody opisanej przed przedpiszce,
    więc nie do końca tak działają jak opisał.

    > Zarzut, że nie są tradycyjne, to zarzut z dupy.

    sam jesteś z dupy. Pierdzielisz od rzeczy, wciskasz innym to czego nie
    napisali i obalasz jako ich teorie, bo tylko na tyle Cię stać.

    > Więc wykazano. Ale ty nie przyjmujesz tego do wiadomości i wypierasz, a
    > wręcz przeczysz faktom, że niby nie wykazano.

    nie wykazano, wręcz przeciwnie, wykazano, że nie działają, ale kto by
    się faktami przejmował

    > Coś mi umknęło i nieszczepów wsadzili do wiezienia?

    udało się nie do końca, choć automatyczna kwarantanna dla osoby, która
    mogła się spotkać z kimś, kto miał dodatni wynik testu w zasadzie
    takowym jest. Najzabawniejsze jest to, że ten jegomość w pewnym momencie
    nie był w izolacji, on (teoretycznie) mógł chodzić i zarażać, a osoba
    zdrowa miała siedzieć w domu. Trzeba być niezłym trepem, by takie
    rozwiązania popierać.

    --
    http://zrzeda.pl