  • Data: 2022-06-20 17:24:43
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > walczysz z chochołem?

    Nie.
    Walczę z szurstwem.

    > Nie napisałem, że wszystko co tradycyjne musi być
    > lepsze,

    Nie, że wszystko.
    Napisałeś:
    "te szczepionki to nie są szczepionki tradycyjne"

    Zarzut, że nie są tradycyjne, to zarzut z dupy.

    > ale jeśli się wprowadza coś nowego to wypada wykazać w czym jest
    > lepsze od poprzedników,

    Więc wykazano. Ale ty nie przyjmujesz tego do wiadomości i wypierasz, a
    wręcz przeczysz faktom, że niby nie wykazano.

    > szczególnie jeśli się chce do tego zmuszać.

    Coś mi umknęło i nieszczepów wsadzili do wiezienia?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr