  • Data: 2022-06-19 16:03:55
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2022 o 12:07, Kviat pisze:

    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/CWwTWmVGS
    Ro/m/ICNJ1u0MAgAJ

    > Podawałem linka (linki) do raportu (do raportów - bo robiłem to
    > wielokrotnie żeby były do aktualnych), oraz podawałem nr strony do
    > właściwego fragmentu.

    > Jeszcze raz specjalnie dla ciebie np. fragment z podaną metodą:
    >
    > "Durch den Vergleich des Anteils Geimpfter unter COVID-19-Fällen
    > (Impfdurchbrüche) mit dem Anteil Geimpfter in der Bevölkerung ist es
    > möglich, die Wirksamkeit der Impfung grob abzuschätzen (sog.
    > Screening-Methode nach Farrington1)."

    Ale to jest jedynie stwierdzenie, że porównując zaszczepionych i
    niezaszczepionych można porównać. I prównano - przeciw hospitalizacji a
    nie zachorowaniom.

    vaccine-weekly-surveillance-reports

    > Widać, że nie czytałeś.
    > To typowa szurska metoda. Na poparcie swoich twierdzeń podawać linki do
    > publikacji, które... przeczą tym twierdzeniom. Licząc na to, że nikt nie
    > przeczyta. Genialne.
    > Wrzucać linka którego się nie przeczytało - bezcenne.

    A wiesz, że tam napisano, że przeciw zachorowaniom po 25 tygodniach
    (również od dawki przypominającej) jest przyzerowe?

    > Więc kolejny raz dałeś linka, który przeczy temu co piszesz. Dziękuję,
    > przynajmniej nie musiałem szukać.
    >
    > Co tam można wyczytać?
    > Np. to, że naukowcy podają różne rodzaje skuteczności, a nie tylko tę
    > jedną jedyną podawaną przez sto lat.
    >
    > Skuteczność przeciwko chorobie objawowej

    I tu jest przyzerowa.

    > Skuteczność przeciwko hospitalizacji
    > Skuteczność przeciw śmiertelności

    Tu jakoś działa.

    > Skuteczność przeciwko infekcjom
    > Skuteczność przeciwko przenoszeniu

    I tu znów przyzerowa.

    > Strona 3.
    > "Vaccine effectiveness
    > Several studies of vaccine effectiveness (VE) have been conducted in the
    > UK against different COVID-19 variants. Vaccine effectiveness against
    > symptomatic disease with the Omicron variant is substantially lower than
    > against the Delta variant, with rapid waning. However, protection
    > against hospitalisation remains high, particularly after 3 doses."

    Przecież nigdy nie przeczyłem, że przeciw hospitalizacji i śmiertelności
    działa.

    > Strona 4.
    > "Below we outline the latest real-world evidence on vaccine
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~
    > effectiveness from studies in UK populations."
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    >
    > To podkreślone wydrukuj, opraw w ramkę i powieś obok monitora, bo za
    > tydzień znowu zapomnisz i dasz linka, który przeczy temu co twierdzisz.

    Twierdzisz, że UK to jakieś wyjątkowe jest?

    > Strona nr 5 (dla różnych wariantów szczepień przeciwko chorobie objawowej)
    > Tabele a), b), c)
    > W skrócie:
    > Skuteczność dla dawki podstawowej spada do 25 tygodni
    > Dla boostera znowu rośnie, po czym spada do ok.19-20+ tygodnia

    No przecież pisze. Od długiego czasu kto miał wziąć boostera wziął i już
    ma te e25 tygodni na liczniku.

    > Podsumowanie strona 13.
    > Np. Pfizer
    > All Infection
    > Second dose: 6+ months 20% (10 to 30%)
    > Booster dose: 6+ months 0% (0 to 10%)

    0%. Przyzerowa.

    > Symptomatic
    > Second dose: 6+ months 15% (10 to 15%)
    > Booster dose: 6+ months 0% 10% (0 to 20%)

    0-10% przyzerowa.

    > Hospitalisation
    > Second dose: 6+ months 70% (55 to 90%)
    > Booster dose: 6+ months 70% (50 to 85%)

    A tu działa.

    > 6+ miesięcy + 6+ miesięcy = 12+ miesięcy
    >
    > Niżej masz również omówienie np. szczepień kobiet w ciąży.

    Że nie szkodzi.

> [...]
    > COVID-19 testing for the general public in England, as set out in the
    > plan for living with COVID-19. Such changes in testing policies affect
    > the ability to robustly monitor COVID-19 cases by vaccination status,
    > therefore, from the week 14 report onwards this section of the report
    > will no longer be published.
    > For further context and previous data, please see previous vaccine
    > surveillance reports and our blog post.
    > Vaccine effectiveness is measured in other ways as detailed in the
    > vaccine effectiveness section of this report."
    >
    > (w języku wystarczająco ludzkim dla ciebie?)

    I co w tym takiego ciekawego?

    > Ciekawe dane są również na stronie 42.

    Nic nowego - na hospitalizacje dziala.

    > Z niecierpliwością czekam kiedy znowu napiszesz, że szczepionki nie
    > działają, a na dowód znowu podasz linka do raportu z dowodami, że działają.

    Nie działają przeciw zachorowaniu i transmisji a taki jest cel certów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!