  • Data: 2006-12-05 09:45:23
    Temat: Re: Paszport
    Od: "Pink" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):

    > Ja bym mimo wszystko złożył wniosek. Co prawda przepis art. 34 ust. 3
    > ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych wymaga "uzasadnionego
    > wniosku rodziców lub opiekunów" ale z kolei rozporządzenie w sprawie
    > wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania
    > dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty wymaga -- w § 1 ust.
    > 4 podpisu małoletniego i jego przedstawiciela ustawowego -- [czyli
    > jednego]. Niech magiczna administracja urzędu miasta/gminy wyduma
    > podstawę odmowy, skoro procedura została dochowana.
    >

    > --
> [...]
    Witam,
    Dziękuję za radę ale mam pytanie dotyczące Twojej odpowiedzi.Co
    prawda nie znam sie na przepisach, paragrafach itp. w tej kwesti ale
    czy to że mogę być obecna tylko ja przy otrzymaniu dowodu mojego
    syna dotyczy dowodu osobistego czy jak napisałeś wzoru dowodu? Po za
    tym czy 7 letnie dziecko może samo się podpisać na dowodzie
    osobistym?
    Pozdrawiam.