  • 1. Data: 2006-12-01 11:08:11
    Temat: Paszport
    Od: "Pink" <m...@w...pl>

    Jak zdobyć paszport dla dziecka jeżeli ojciec nie wyraża zgody na to?

  • 2. Data: 2006-12-01 11:31:43
    Temat: Re: Paszport
    Od: "NOA" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Pink" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Jak zdobyć paszport dla dziecka jeżeli ojciec nie wyraża zgody na to?

    Przez sąd albo jeżeli podróz ma być do UE to dowód osobisty i do wydania
    takowego nie potrzebna jest zgoda drugiego opiekuna.
    Tylko przy dowodzie jest określony wiek od jakiego można wydać, trzeba
    sprawdzić w urzędzie.

    Pozdrawiam

    Magda

  • 3. Data: 2006-12-01 11:48:13
    Od: "tumanek" <t...@o...pl>

    NOA napisał(a):
> [...]
    > takowego nie potrzebna jest zgoda drugiego opiekuna.
    > Tylko przy dowodzie jest określony wiek od jakiego można wydać, trzeba

    Nie zgadza się to nic nie zrobisz nie oglądasz serlialu Klan z rysiem
    ?

  • 4. Data: 2006-12-01 13:03:37
    Od: "Pink" <m...@w...pl>

    Pink napisał(a):
    > Jak zdobyć paszport dla dziecka jeżeli ojciec nie wyraża zgody na to?
    Mam też pytanie, ile trwa załatwianie w sądzie rodzinnym zgody na
    wydanie paszportu??

  • 5. Data: 2006-12-01 13:17:14
    Od: "tumanek" <t...@o...pl>

    Pink napisał(a):
    > Mam też pytanie, ile trwa załatwianie w sądzie rodzinnym zgody na
    > wydanie paszportu??

    Zapytaj na stronie serialu Klan Mają tam prawnika w rodzinie to Ci
    odpowie Polecam :-)

  • 6. Data: 2006-12-01 13:17:20
    Od: "tumanek" <t...@o...pl>

  • 7. Data: 2006-12-01 13:17:22
    Od: "tumanek" <t...@o...pl>

  • 8. Data: 2006-12-01 13:17:23
    Od: "tumanek" <t...@o...pl>

  • 9. Data: 2006-12-01 13:24:05
    Od: "Pink" <m...@w...pl>

    tumanek napisał(a):

    > Zapytaj na stronie serialu Klan Mają tam prawnika w rodzinie to Ci
    > odpowie Polecam :-)

    a ty masz jakiś problem?

  • 10. Data: 2006-12-01 13:48:06
    Od: "Pink" <m...@w...pl>

    NOA napisał(a):
> [...]
    > takowego nie potrzebna jest zgoda drugiego opiekuna.
    > Tylko przy dowodzie jest określony wiek od jakiego można wydać, trzeba

    Bardzo dziękuje za informacje :-) jednak okazuje się że przy
    wyrobieniu dowodu osobistego też musi być obecny ojciec ponieważ
    mój syn ma 7 lat a dopiero po ukończeniu 13 roku mogę być tylko ja.
    Szkoda wielka bo w tym układzie pozostaje mi niestety pójście po
    zgode do sądu jednak nie wiem ile to wogóle potrwa? Może wiesz coś
    na ten temat?

    Pozdrawiam również