  • Data: 2005-05-01 19:16:58
    Temat: Re: Palenie ogniska i Straż Miejska
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <d537s8$12k$1@inews.gazeta.pl> Robert Tomasik napisal(a):

    > ******************

    > Zostawiłem wyżej

    Ty sobie nie żartuj, bo rzeczywistość TAK naciągana może istnieć
    ale TYLKO w sądzie.
    Ogródek przydomowy nie jest rolnictwem.A gałazki nie sa odpadem gospodarstwa
    domowego.
    Ta ustawa mówi o ODPADACH.
    Odpadem (w jej rozumieniu) jest odpad SZKODLIWY.Inaczej - nienaturalnego
    pochodzenia i z innymi obocznymi znaczeniami.

    Skoro twierdzisz,mże gałazki sa SZKODLIWYM odpadem, to i może
    powiesz, ze chwastów z ogródka nie wolno mi w ziemi zakopać?

    Przepraszam- stąpaj po ziemi i bądz realistą!

    Odpadem z rolnictwa będą np. opakowania po środkach ochrony rośliun,
    worku jutowe, plastiki, złom maszyn rolniczych.I inne tego typu przedmioty.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010