  • Data: 2005-05-01 21:29:50
    Temat: Re: Palenie ogniska i Straż Miejska
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <d53e0e$5sj$1@nemesis.news.tpi.pl> Robert Tomasik napisal(a):

    > Zajrzyj do ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 27 września 2001 r.
    > w sprawie katalogu odpadów. Tam masz klasyfikacje odpadów:
    >
    > 02 - Odpady z rolnictwa, sadownictwa, upraw hydroponicznych,
    > rybołówstwa, leśnictwa,
    > łowiectwa oraz przetwórstwa żywności
    >
    > 02 01 03 - Odpadowa masa roślinna
    >
    > Czy tego chcesz, czy nie, to gałązki są odpadami. Większość osób je
    > pali. Ale jak zacznie to przeszkadzać sąsiadowi, to się z tego robi
    > "afera" i tyle.

    Mam wielka ochotę ostro zaprotestować na takie "prawiczenie".
    Bo nie jest ono prawniczeniem!
    Powiesz mi może, że mój smark z nosa (przepraszam- musiałem)
    też jest odpadem,
    na którego utylizację powinienem mieć specjalne upoważnienie?
    I koncesję?

    Przypomnij sobie, że CAŁY czas dywagujemy o gałązkach z
    przydomowego OGRÓDKA!
    A nie o stertach słomy owsianej, przenicznej lub żytniej,przyczepach
    traktorowych plew, lub też o dziesiątkach ton melasy buraczanej, czy
    tysiacach litrów gnojówki z wielotysięcznego chlewa!

    Z mojej strony EOT, bo dalej tak "prawiczyć" nie mam już ochoty.
    Przepraszam.

    PS.
    Ja swoje ogrodowe odpady składam do zielonego pojemnika na odpady bio.
    A czasami gałązki spalam, nie inaczej- niż moi wszyscy sąsiedzi.
    Są to czynności w skali roku- incydentalne.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010