  • Data: 2005-05-03 05:15:22
    Temat: Re: Palenie ogniska i Straż Miejska
    Od: Zb.Drwiega <z...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <d53cuk$8h$1@nemesis.news.tpi.pl> Jacek napisal(a):

    > Ciekawie się dyskusja rozwija, ale co z tzw. zadymianiem. Jak ocenić, czy
    > palący ognisko zadymia okolicę czy nie? Na oko? (na czyje oko). Jaka jest
    > różnica pomiędzy dymieniem gałązkami z komina, a dymieniem gałązkami z
    > ogniska.
    > Jack

    Róznica jest w skali zdarzenia.
    I rozumnym, logicznym podejściu do problemu.
    Jeśli mam do spalenia dwie przyczepy samochodowe gałązek,
    będę je palił sukcesywnie w piecu CO przez miesiąc.
    I nic nikomu do tego
    :)

    Jesli natomiast spalę stertkę gałęzi w ogródku
    ( np. w pojemniku, ,co się taczką zwie)
    :)
    (mam taką, do tego celu przeznaczoną)- też nikomu nic do tego.

    No, bo nie uczynię tej "utylizacji" gałązek w tym samym czasie,
    w którym to czasie Sąsiad wydawać bedzie _wystawny_ obiad w ogrodzie-
    na którym będą Ambasadorzy, Konsule, Króle i inne "zające" :)

    A wracając do gałazek (dwu przyczep samochodowych)-
    to nikt zdrowo myślący nie spali ich w ogródku, w mieście.

    PS.
    Ten wątek o zadymianiu wspaniale obrazuje stan naszego prawa.
    Bandyci i złodzieje samochodowi,skorumpowani sędzowie,adwokaci i prokuratorzy
    - mają sie w Polsce świetnie!
    tych problemów tyka sie niechetnie...

    Natomiast obywatela( z reguły praworządnego) odsądza się od czci i wiary za
    spalenie stertki gałęzi w ogródku!
    Sie dywaguje, w jakim stopniu to działanie jest
    zburzeniem porządku społecznego!
    Policja, Nieroby Miejskie, i inne służby aż kolanka zacieraja z radochy,
    że będą mogły ZAINTERWENIOWAĆ!

    PARANOJA!

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga