  • Data: 2005-02-05 10:40:16
    Temat: Re: PZU wzywa do zaplaty raty ... zaległej??
    Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Urko wrote:

    > Nie chodzi o cały rok tylko o drugą ratę czy naprawde tylko ja widzę
    > "Dostałem wezwanie od PZU do zaplaty drugiej raty za ubezp." ???

    a bo wiesz, ostatnio na tej grupie na topie jest Postinor (sa nawet
    zwolennicy, ze ciaza zaczyna sie zanim), aborcja (wnioski o sciaganie),
    klapsy (na gola pupe) i pozwanie McDonald i nikt nie ma glowy zajmowac
    sie duperelami kiedy w gre wchodza tak wazkie ideologie i postawy
    zyciowe
    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up