    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PZU - umowa AC, wezel gordyjski, kto rozplacze?
    Date: Fri, 24 Mar 2006 12:58:27 +0100

    NetManiak napisał(a):
    > 9 luty - podpisuje kontynuacje umowy AC z Agentem PZU (obowiazuje od 11
    > lutego)
    >
    > 13 luty - mam szkode, ktora zglaszam 3 dni pozniej z tego AC
    >
    > 10 marca, otrzymuje wezwanie po odbior pieniazkow, tyle ze z...
    > potraceniem 255 zl za zalegle ?) skladki!
    >
    > 23 marca - dzwoni do mnie Agentka, ktora zawiertala ze mna umowe,
    > oswiadczajac, ze mam podpisac aneks do umowy AC. Ponoc zle policzyla
    > nalezna skladke, co wychwycila kontrola wewnatrz PZU.
    >

    > Co mam w tej chwili zrobic? Nie podpisywac aneksu? Czy umowa AC bedzie
> [...]

    w sumie jeśli umowa wygląda tak, że ty płacisz 200zł, a oni wypłacą ci
    2000 za samochód to więcej cię nie obchodzi. To, że ta agentka ma
    przerąbane, bo się pomyliła to już jest sprawa jej i PZU. Przecież nie
    możesz brać na siebie odpowiedzialności za to że ktoś się nie zna. Poza
    tym umowa jest pomiędzy tobą a PZU, a nie pomiędzy tobą a agentką.