  • Data: 2006-03-24 11:53:32
    Temat: PZU - umowa AC, wezel gordyjski, kto rozplacze?
    Od: NetManiak <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    9 luty - podpisuje kontynuacje umowy AC z Agentem PZU (obowiazuje od 11
    lutego)

    13 luty - mam szkode, ktora zglaszam 3 dni pozniej z tego AC

    10 marca, otrzymuje wezwanie po odbior pieniazkow, tyle ze z...
    potraceniem 255 zl za zalegle ?) skladki!

    23 marca - dzwoni do mnie Agentka, ktora zawiertala ze mna umowe,
    oswiadczajac, ze mam podpisac aneks do umowy AC. Ponoc zle policzyla
    nalezna skladke, co wychwycila kontrola wewnatrz PZU.

    Co mam w tej chwili zrobic? Nie podpisywac aneksu? Czy umowa AC bedzie
    wtedy dalej wazna i czy w razie np. kradziezy auta otrzymam nalezne
    odszkodowanie?

    dziekuje za wszelkie porady.

    pozdr
    AK.