  • Data: 2007-06-01 08:53:22
    Temat: Re: PZU i wygasniecie polisy
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 08:05:05 +0200, badzio napisał(a):

    > Nikt nie ma takiego obowiazku

    No stary ...

    > To byla polisa na zycie Twojej znajomej, jej meza czy tez ubezpieczenie
    > grupowe?

    tak postawione pytanie - jest bez sensu.

    > Jesli polisa na zycie Twojej znajomej to na smierc jej meza i
    > tak by nie zadzialala.

    Hehehe - mówisz?
    "ze swojej polisy" po śmierci współmałżonka otrzymuje się ~20% polisy
    (chociaż to jest ruchome i różne w różnych TU)

    > Marnie widze. Na jakiej podstawie? Wg mnie, na podstawie tego co
    > piszesz, Twoja znajoma nie miala polisy na zycie a grupowke.

    I twierdzisz że jedno wyklucza drugie?

    > Grupowke oplaca zaklad pracy,

    Pierdolisz. *Nie zawsze* zakład jest płatnikiem.
    Częstokroć grupowe ubezpieczenie jest zawierane "przez zakład", jednak
    składki opłacają sami ubezpieczeni (pracownicy) co widać w rubryce
    "potrącenia" na "pasku".

    > zazwyczaj po zakonczeniu pracy mozna kontynuowac ja indywidualnie
    > (zazwyczaj na gorszych juz warunkach).

    Nie pierdol już więcej.
    Te gorsze warunki polegają tylko na tym że "wartość polisy" jest nieco
    obniżana - natomiast wysokość składki pozostaje na tym samym poziomie. Nie
    ma natomiast problemu z późniejszym "podnoszeniem" wartości polisy, przy
    indywidualnej kontynuacji grupowej polisy ubezpieczeniowej.

    > Zaklad pracy nie dopuscil sie zaniedbania - nie ma obowiazku informowac
    > pracownika o mozliwosci kontynuowania polisy.

    Jeżeli składki potrącał pracownikom???
    Poczytaj w końcu trochę bo pierdolisz jak posrany dzieciak.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"