  • Data: 2007-06-01 11:26:14
    Temat: Re: PZU i wygasniecie polisy
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja znajoma po przejsciu na emeryture nie otrzymala polisy na zycie
    > od swojego zakladu i nie przypomniano jej o tym ze z chwila przejscia
    > na emeryture powinna oplacac skladki sama. W miedzyczasie miala
    > powazne problemy losowe i przez rok czasu nie oplacala tych skladek.
    > Po smierci meza okazalo sie ze polisa wygasla i ze nie otrzyma zadnych
    > pieniedzy. Napisala juz raz pismo w tej sprawie wyjasniajac cala
    > sytuacje ale decyzja byla odmowna. Czy jest jakas szansa na odzyskanie
    > tych pieniedzy a jesli nie to czy chociaz mozna dochodzic swoich praw
> [...]

    O ile dobrze pamiętam, w podobnej sytuacji, w której znalazła się moja
    znajoma była możliwość opłacenia wstecznego zaległych składek... ale nie
    wiem czy ma to tu zastosowanie. Nie mogę nawet zapytać jej, bo wyjechała
    do USA na stałe i juz nie mamy kontaktu :(

    Może to jakoś nakieruje... czy ubezpieczony ma możliwośc opłacenia
    wstecznego zal. składek i "odnowy" uprawnień w ten sposób?

    Pozdrawiam,

    Andrzej