  • Data: 2007-06-01 09:58:33
    Temat: Re: PZU i wygasniecie polisy
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Herald porozsypywal nastepujace haczki:
    > No stary ...
    A kto ma taki obowiazek?
    > Hehehe - mówisz?
    > "ze swojej polisy" po śmierci współmałżonka otrzymuje się ~20% polisy
    > (chociaż to jest ruchome i różne w różnych TU)
    Przeczytales post? autor postu napisal o polisie na zycie znajomej a nie
    polisie na zycie znajomej i jej meza. Wiesz, mozna miec rozne polisy -
    mozna miec polise na zycie, ktora rownoczesnie bedzie rekompensowala jej
    posiadazcowi smierc wspolmalzonka, zlamanie nogi, choroby, smierc
    tesciow, wyladowanie kosmitow itp. Ale to wtedy powinno byc napisane np
    'polisa na zycie z pakietem rodzinnym'. Nadal utrzymuje ze autorowi
    watku chodzi o grupowke
    > I twierdzisz że jedno wyklucza drugie?
    Nie, nie wyklucza. Ale z pierwszego watku wysnulem wniosek iz byla to
    grupowka. Mam prawo tak sadzic.
    > Pierdolisz. *Nie zawsze* zakład jest płatnikiem.
    Skrot myslowy. Grupowke oplaca zaklad pracy w sensie ze jest
    posredinkiem w przekazywaniu pieniedzy. Kasa moze isc z kasy pracodawcy
    lub pracownika.
    > Nie pierdol już więcej.
    > Te gorsze warunki polegają tylko na tym że "wartość polisy" jest nieco
    > obniżana
    No to w koncu sa to gorsze warunki czy nie sa?
    > Jeżeli składki potrącał pracownikom???
    A wiesz czy potracal skladke pracownikom czy nie?
    I dodaj jeszcze kilka znakow zapytania, bo 3 to za malo.
    --
    badzio