  • Data: 2008-11-14 16:07:44
    Temat: Re: [PZU] Odwołanie - jak napisać?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukałem odpowiedniego paragrafu w PoRD i nie znalazłem. Może
    > wzmianka o różnicy w wysokości bieżnika jest w jakichś innych
    > przepisach?

    NIE wiem czy jest ale na pewno na mokrej drodze nie beda takie opony tak samo
    pracowac szczegolnie przy hamowaniu gwaltowanym.

    Inna sprawa ze mozesz miec dwie dobre i identyczne gumy a ta z prawej bedzie
    hamowac w kaluzy wody bo takie mamy drogi i tez lipa bedzie jesli sie nie ma
    jakis kontroli trakcji , ESP lub cos tam cos tam ;-)

    Nie beda zachowane wg mnie takie same parametry trakcji. Wymien tak czy siak
    jesli ta stara opona jest juz na dobiciu. Wazniejsze jest zycie niz te
    200-300zl.

    No i fakt, zapytaj na stacji kontroli pojazdow, dowolnej ze niby chcesz zrobic
    badania ale UCZCIWE i zapytaj czy UCZCIWIE by ci dali pieczatke z taka jedna
    opona nowka a druga starociem. Goscie powinni znac przepisy na wylot i ci
    powie.