  • Data: 2004-03-31 19:40:37
    Temat: Re: PRACA W POLICJI DOBRA CZY ZLA
    Od: "Piter" <x...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    heh ale glupoty tu piszecie jej!
    ofz ze sie staraj, po studiach nie bedziesz "kraweznikiem" tylko cie rq
    raczej dadza do papierkow.a jezeli udezasz w te wymienione aplikacje to
    praca akurat w sam raz, tylko pamietaj ze aplikacja zajmuje 2 dni w tygodniu
    i wtedy jak pracowac to raczej na pol etatu...btw z pracy zawsze sie mozesz
    zwolnic a z aplikacji zrezygnowac.
    piter