  • Data: 2009-11-12 13:40:06
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdgvm0$2v7$1@news.interia.pl...

    > Zasad udzielania PP się naucza zgodnie z wytycznymi
    > Krajowej Rady Resuscytacji nie tylko w ramach kursów prawa jazdy, ale
    > również w innych sytuacjach, więc nawet jeśli te wytyczne są złe, to
    > winą nie obarczaj system nauczania/egzaminowania związany z PJ, ale Radę.

    nadal nie rozumiesz
    co innego zasadzy udzielania pp, wytyczne i poparcie tego wszystkimi
    odpowiednimi kursami, a co innego 2 godziny teori w ramach kursu na pr i
    ukladania pytan egzaminacyjnych na pj, pytania mogace zaszkodzic, nie
    powinny byc wogole ukladane

    > Jest. Dodatkowo psuje moją ortografię, więc nie będę tego więcej robił.

    wolny kraj

    > I to mówi osoba, która nie potrafi napisać 1 zdania po polsku.

    ale w przeciwienstwie do ciebie, nabyla umiejetnosc czytania ze zrozumieniem
    i wyciagania z tego wnioskow

    > No to przecież to napisałem. Więc nie rozumiem skąd więc twoje osobiste
    > wycieczki....

    z twojego pytania o to ktory wjazd jest rownorzedny, a co do wycieczek, po
    prostu zbyt osobiscie to odbierasz

    > Niestety kierowcy jeżdżą inaczej. Podałem 3 sposoby znane mi z
    > obserwacji. Niestety właściwego sposobu (równorzędność) nie spotkałem w
    > praktyce :(

    ja jakos nie zauwazylem, a w okolicy miejsca zamieszkania mam kilka rond
    ktore regularnie pokonuje, wszyscy stosuja sie do znakow

    > Jak znaków nie ma, to również wg mnie jest to skrzyżowanie równorzędne.

    jak znakow nie ma, to wjedzajacy na rondo ma pierszenstwo, a wiec wszystko
    sie zmienia

    > Ale nie o tym mówiłem. Rozważałem priorytety wlotów względem siebie i
    > problematyczność tego zjawiska. No ale cóż, to podobno ja nie czytam ze
    > zrozumieniem.

    przeciez ci ju zpisalem, ze nie ma zadnych priorytetow, znaczy sie sa
    wyjatki, ale generalnie dominuja ronda ze znakami "ustap..." na wjazdach,
    przynajmnije tam gdzie ja sie poruszam