  • Data: 2002-11-27 15:04:04
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A weryfikujecie te wpisy? Czy faktycznie kazdy moze sobie wpisac tam
    dowolny
    > adres? Bo jesli kazdy moze tam wpisac co chce to powinniscie zostac
    odcieci
    > nawet bez zadnych specjalnych zgloszen.

    Na temat stosowania takiego kryterium wypowiedziałem się już wcześniej -
    większość istniejących dziś serwisów nie weryfikuje wpisów w sposób
    wykluczający nadużycia, co pozwala polspamowi wpisać do swojej bazy
    praktycznie każdego. Tymczasem to nie sporadyczne przypadki tego typu są
    źródłem utrapienia, jakim jest niechciana poczta.

    > A skad wiecie ze wpisy sa falszywe? Musi ofiara "dowcipnisia" pisac do
    was?
    Nie musi - wystarczy kliknąć na link zamieszczany w każdym numerze kuriera

    > Jak to "niektorzy"? Nie wszyscy? To moze niech Ci niektorzy zmienia
    > dostawcow e-mail skoro bez ich wiedzy i pozwolenia kasuja listy. Ba...moze
    > niech ich nawet podadza do sadu o zlamanie artykulu ktoregos tam...skoro
    > wlasciciele niektorych serwerow wpisali was na czarna liste to nie widze
    > innego wyjscia.

    Myślę, że jest to całkiem niezła propozycja.

    pozdrowienia
    Łukasz Łukasiewicz