  • Data: 2002-11-27 15:48:24
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> wrote:

    > Na temat stosowania takiego kryterium wypowiedziałem się już wcześniej -
    > większość istniejących dziś serwisów nie weryfikuje wpisów w sposób
    > wykluczający nadużycia, co pozwala polspamowi wpisać do swojej bazy
    > praktycznie każdego.

    IMHO POLSPAM moze wpisac sobie do SWOICH baz kogokolwiek zechce. Na przyklad
    wszystkich na litere "a".

    > Nie musi - wystarczy kliknąć na link zamieszczany w każdym numerze kuriera

    Sprytne. Niemal spam doskonaly bo pana zdaniem to nie jest spam! Wystarczy,
    ze zaspamuje pol miliona ludzi (albo 10) po czym oswiadcze, ze to byla
    POMYLKA (lub zlosliwosc osob trzecich) a ofiary spamu moga sie przeciez
    wypisac. Kto chce ten uwierzy.

    > Myślę, że jest to całkiem niezła propozycja.

    To jest _oczywiste_ (dla mnie), ze administrator serwera NIE MOZE kasowac
    zadnych listow adresowanych do swojego uzytkownika jesli ten nie wyrazil na
    to zgody (a umowa miedzy nimi nie stanowila inaczej). W konfiguracji mojego
    konta moge sobie wybrac czy spam ma byc filtrowany czy nie i juz. Jesli na
    dokladke nadawca otrzyma zwrot swojego spamu z informacja, ze zostal
    wyfiltrowany to juz jest pieknie.

    > pozdrowienia
    > Łukasz Łukasiewicz

    Z powazaniem