  • Data: 2002-11-27 18:09:39
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > pozdrowienia
    > > Łukasz Łukasiewicz
    >
    > Z powazaniem
    > Tomasz Leszczynski

    znowu odchodzicie panowie od meritum
    jasne ze kazdy moze sobie zablokowac dostep do spamu i to jest logiczne i
    zrozumiale
    natomiast jakim prawem mozna sobie uznac przyslowoiowe adresy zaczynajace
    sie na a..... do spamu
    w moim konkretnym przypadku prosze osbie przeczytac pierwsza wiadomosc
    nie wiedzielm nawet co to jest polspam i zablokowali mi konto poniewaz dwie
    osoby sobie rzekomo nie zyczyly otzymac informacji odemnie tu nie chodzi o
    spamerów
    ale o kalsyfikacje slowa spam
    i kto ma prawo do interperetecji tego
    pan, ja , polspam a moze pijak w knajpie
    czy rozumie pan ze tu nie ma zadnego prawa
    zauzmy ze pana nie lubie i ze znam kolesi z polspamu chodzimy na piwo ja
    mowie chlopaki chodzcie zablokujemy pana Leszczynskiego bo poderwal moja
    dziewczyne
    no i oni blokuja
    pisza jako dowod podszyty @ i jest Pan ugotowany mimo ze pan nie jest
    spamerem