  • Data: 2002-11-27 14:49:19
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> wrote:

    > Przypominanie nie uczyni z tego stwierdzenia prawdy - nie ma prawa
    > decydować, jeśli to nie on jest adresatem tych listów, tylko jego
    > użytkownicy. Podobnie właściciel kamienicy nie ma prawa wyjmować ludziom
    > listów ze skrzynek.

    Litosci. Przeciez pisalem, ze jest to kwestia umowy miedzy nim a jego
    klientami. Poza tym okreslenie "wyjmowanie listow ze skrzynek" mija sie z
    prawda. Skrzynka jest plikiem i te listy moga w ogole do tej "skrzynki" nie
    wpasc. Nikt tych listow nie czyta, sa po prostu kasowane. Zaleznie od woli
    WLASCICIELA serwera.

    > Owszem - wystarczy, sam tego doświadczyłem. Ktoś dopisał pewnie dla kawału
    > czyjś adres do listy wysyłkowej kuriera mailowego rozsyłanego przez nasz
    > serwis (signs.pl), a delikwent wysłał donos.

    A weryfikujecie te wpisy? Czy faktycznie kazdy moze sobie wpisac tam dowolny
    adres? Bo jesli kazdy moze tam wpisac co chce to powinniscie zostac odcieci
    nawet bez zadnych specjalnych zgloszen.

    > Pomimo że adres można od ręki
    > usunąć z naszej bazy, a chłopacy z polspamu doskonale o tym wiedzą, nasz
    > adres pozostaje w ich bazie - każdy może sprawdzić (i...@s...pl).

    A skad wiecie ze wpisy sa falszywe? Musi ofiara "dowcipnisia" pisac do was?

    > W efekcie niektórzy nasi prenumeratorzy wbrew swej woli nie otrzymują
    > kuriera, o czym wiem z wysłanych przez nich skarg. Rzecz się dzieje "w biały
    > dzień", w demokratycznym państwie prawa.

    Jak to "niektorzy"? Nie wszyscy? To moze niech Ci niektorzy zmienia
    dostawcow e-mail skoro bez ich wiedzy i pozwolenia kasuja listy. Ba...moze
    niech ich nawet podadza do sadu o zlamanie artykulu ktoregos tam...skoro
    wlasciciele niektorych serwerow wpisali was na czarna liste to nie widze
    innego wyjscia.

    > pozdrowienia
    > Łukasz Łukasiewicz

    Z powazaniem