    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Date: Wed, 27 Nov 2002 13:22:22 +0000 (UTC)

    "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> wrote:

    > Nie mnie to rozstrzygać - mam nadzieję, że dojdzie do rozstrzygnięcia tego
    > przez sąd, natomiast moim skromnym zdaniem wypełnia to te same przesłanki co
    > np. publikowanie poradników pt. "Produkcja amfetaminy sposobem domowym" -
    > też można z nich robić legalny użytek, np. po prostu przeczytać.

    Wiesz, nie chce sie wiklac w dyskusje o analogiach (i na przyklad postulowac
    zamkniecie wydzialu chemii UW za podzeganie do przestepstwa :-).

    Caly czas mowimy o administratorach e-mail stosujacych baze POLSPAM. Baza
    nie kasuje zadnych listow. Listy kasuja (lub robia z nimi cokolwiek)
    programy uruchamiane przez administratora systemu. Wielu administratorow
    stosuje inne bazy lub wlasne rozwiazania. Skad wiadomo, ze dany list zostal
    skasowany na podstawie bazy POLSPAM a nie innej bazy?

    Zamiast toczyc piane poczekajmy az ktos kto uwaza, ze zostal poszkodowany
    przez POLSPAM rozpocznie batalie sadowa. Wtedy wypowiedza sie prawnicy...na
    razie spamerzy bardzo chetnie podaja wszystkich do sadu...niestety tylko
    wirtualnie :-)

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)