  • Data: 2002-11-27 12:05:18
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W jaki sposob mozna pisac o podzeganiu skoro z POLSPAMU mozna korzystac
    > calkiem legalnie czyli posiadajac zgode wszystkich swoich uzytkownikow na
    > korzystanie z bazy POLSPAMU?

    Tak, ale można też nielegalnie - nie posiadając takiej zgody i założę się,
    że tak jest własnie najczęściej. Sprawa byłaby czysta, gdyby polspam
    zajmował się doradzaniem administratorom posiadającym na serwerze jedno -
    swoje własne - konto pocztowe. Myślę zresztą, że gdyby kryteria i sposoby
    działania polspamu stały się powszechnie znane, większość administratorów
    pozostałaby właśnie jedynie ze swoim własnym kontem na serwerze.

    pozdrowienia
    Łukasz Łukasiewicz