  • Data: 2002-11-27 10:32:51
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przejzyj bazy polspamu zablokowali ludzi tylko na podstwie jednego donosu
    co oznacza teoretycznie ze wysylajac 1 @ do kogos kto akurat przestal cie
    lubic powoduje ze moze cie zablokowac
    sprawdz sam a pozniej krzycz brawa dla spamu

    Uzytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
    wiadomosci news:fui8uuooiajael1601pm4q5epd3p4o10tu@4ax.com...